minsystersliv

Direktlänk till inlägg 12 juli 2011

Nu är jag igång igen.

Av Felicia Lundgren - 12 juli 2011 15:11

Hej, nu är jag igång igen. Har inte haft tid att blogga alls, har varit på sjukhuset jätte ofta. Min syster var på sjukhuset i över 3 veckor. Vi har haft det jobbigt, speciellt min mamma, min syster har sagt att hon hatar mamma och massa saker. Jag orkar verkligen inte blogga om allting som hänt, men när hon var på sjukhuset i över 3 veckor slutade hennes hjärta att slå fem gånger ungefär, jag blev riktigt rädd att jag skulle förlora henne! Hon har gått upp 4 kg sen jag bloggade sist, hon skär sig mer och mer nu. Alla fösöker att få henne att sluta men det funkar inte. Hon har fyllt 14 nu också. Hon fick det hon önskade sig mest, en iphone 4. Vi trodde att hon kanske skulle bli bättre om hon fick något hon verkligen ville. Men det enda hon gör med den är nästan ingeting. Hon orkar inte. Idag är det första gången på 2 månader vi ser henne skrattar, både jag mamma och pappa började gråta. Det var en underbar känsla.


Har ni någon ni känner, eller lider ni själv av samma sjukdom så kan ni fråga VAD NI VILL, jag kan svara på allt, min syster hat haft det i 5 år ungefär.

 
 
Hanna

Hanna

12 juli 2011 17:16

Det går iaf sakta frammåt för henne!
Massor av kramar<3

http://www.vittpasvart.webblogg.se

Felicia Lundgren

12 juli 2011 21:48

Lite ja..

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Felicia Lundgren - 17 april 2011 09:55

Jag har inte bloggat på länge pga. att min syster föll ihop på golvet. Vi kunde inte väcka henne eller få henne "till liv" så vi ringde sjukhuset och då kom tre st. ambulanser i rejäl fart! Jag börja gråta, jag fick panik. Men jag fick ändå följa med...

Av Felicia Lundgren - 9 april 2011 18:42


Min syster, min egna lillasyster. Hennes kropp har blivit förstörd, inget fett. Bara skinn och ben. Det är hemskt att se henne gråta varje gång mamma säger att det är mat, det är svårt att se henne springa till toaletten och spy upp all mat hon har ä...

Presentation


min syster håller på att svälta sig till döds varje dag.

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards